torstai 16. tammikuuta 2014

Kang squat ja painon nosto ohjaaja koulutus

Olen menossa vierumäelle painon nosto ohjaaja koulutukseen ja tätä varten olen yrittänyt vähintäin pari kertaa viikossa löytää aikaa mennä salille treenaamaan painon nostoa.

Olen tehnyt treenini The Outlaw Way sivuston ohjelman mukaan, jos mulla olisi aikaa joka päivä käydä salilla käyttäisin tätä ohjelmaa aina.

Maanantaina oli vuorossa tempausta ja sen jälkeen Kang Squatteja eli Kang kyykkyjä, ei ollut aavistustakaan mikä liike oli kyseessä mutta onneksi joku viisas on keksinyt Youtuben.

Kang Squat: alku on hyvää huomenta siitä alas kyykkyyn ja sit takaisin hyvää huomenta asentoon josta sit ojennetaan selkä taas ylös.


Tässä näyte kuinka liike pitäisi tehdä.


Ja tässä mun tyylinäyte, tässä liikkeessä ei kannata liikaa painoja käyttää, itse tein 70 kilolla. On hyvä kuvata omia liikkeitä, tästä huomaa hyvin että en kumarra tarpeeksi eteen, joka johtuu kireistä takareisistä, myös ehkä liikaa painoja ekaksi kerraksi :) Ilman videota en olisi huomannut näitä asioita.

Viikko vielä treeniaikaa ennen vierumäen reissua, nyt pitää otta iisisti treenien kanssa ettei oo liikaa sielä jumissa, maanantaina alkaa myös 10 viikon laihdutuskuuri mutta lisää siitä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti