sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Vaikeuksien Sunnuntai

Tänään oli niin hieno keli ettei edes 3 haaveriani saanut minua huonolle tuulelle.

Haaveri 1.
Lähdin hyvissä ajoin kotoa ryhmälenkin kokoontumispaikalle, noin 3.5 km kotoa huomaan että enkäni upouusi klossi on rikki, ei muutaku käännös takaisin kotiin kenkiä vaihtamaan. Kun olen saanut kenkäni vaihdettua heitän fillarin autoon ja lähden autolla tapaamispaikalle, koska muuten en millään kerkeisi ajoissa sinne.

Haaveri 2.
Takakumi puhkeaa, noin 70 ajetun kilometrin jälkeen, minulla ei ole ollut kuin 1 rengasrikko viimeisen 4 vuoden aikana, joten kai oli mun vuoro tällä kertaa, ei siinä mitään uusi kumi alle ja menoksi.

Haaveri 3.
Noin 90 kilometrin jälkeen ajan suoraan kuoppaan, ja takakumini on semipehmeä, koska olen pumpannut sen pikkupumpulla, niin eihän se tietty sitä iskua kestänyt. Samalla kuin rengas pikku hiljaa tyhjenee niin porukkaa aloittaa kovemman vedon ja jään muutaman kaverin kanssa jälkeen. Ilman vararengasta, koska sehän meni jo. Kaveri saa kuitenkin korjattua renkaan nin että pystymme jatkamaan hetken kunnes apujoukot (isä) pääsi paikalle autolla hakemaan mut pois.

Eli noin 100 km hyvässä seurassa, mahtavassa säässä. Ei voi valittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti