lauantai 2. heinäkuuta 2016

Vihdoinki CrossFit boxin jäsen.

Allekirjoitin parin vuoden sopimuksen CrossFit SixtyFive100 boxin kanssa, piti tapahtua jo kauan sitte mutta elämäntilanne ei oo vaan sallinu.

Muutama asia vielä mietityttää, mitä teen wasa sports club jäsenyydelle, olen kuitenki puolet elämämästäni ollut sielä jäsenenä.....(tarttisko joku vuokrata korttia)

Olin kesäkuun ajan lomalla, mutta koska poikani oli myös kotona en oikeen paljoa kerinnyt treenata, nyt loman loputtua saan vihdoinki jonkinlaisen arkirytmin päälle joka myös tarkoittaa päivittäistä treeniä.

Onneksi mulla on autotallisali niin on ainaki vähä treeniä saanut tehtyä, laiskuuden huomaa myös tuloksista:
Testi päivä: cf boxilla:
Kyykky 160kg (ennätys 177.5kg)
Penki 110kg (ennätys 117.5kg)
Pystypunnerrus 70kgPR  (entinen ennätys 65kg)
Maastaveto 230kgPR (entinen ennätys 215kg)
Autotallitreeneissä olen tehnyt paljon maastavetoa trapbarilla ja pystypunnerrusta, koska painot riittää  tähän kombinaatioon parhaiten ja koska olen niin laiska etten jaksa poistaa painoja trap barista :). Onneksi painoitus on tuottanut muutaman hienon uuden ennätyksen, kyykkyjen vähyys viime aikoina johti siihen että just ja just pystyin kävellä muutaman päivän kokeilun jälkeen.

Airoobinen kuntoni on aivan surkea mutta enköhän mä senki saa kuntoon pikkuhiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti