keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Crossfit open 16.1

Crossfit open on sairaan hauska tapahtuma, ensin saa jännittää minkälainen kisa wodi tulee ja kun saa tietää wodin, niin silloin alkaa tuskan hiki virrata ja ajatuksia miten ihmeessä selviytyisi kunnialla edes kohtuulliseen tulokseen.










Koska Crossfit on amerikkaa, niin matka on jaloissa, 25 jalkaa on 7.5m. 95LB taas on noin 43 kiloa.

Heti kun näin wodin tiesin missä ongelma on, chest to bar pull ups...... eli leukoja niin korkealle että tanko pitää osua rintaan, painan tällä hetkellä melkeen 130 kiloa :(

Tein askelkyykyt + burpeet(yleisliike) + yleisliikkeet tosi rauhallisesti koska tiesin taistelevani koko loppu ajan c2b kanssa. Minulla oli 17-18 minuuttia aikaa tehdä 8 onnistunutta c2b,  ennen wodia olin sitä mieltä että jos saan edes yhden tehtyä olen tyytyväinen, sain tehtyä jopa 5 kpl josta olen erittäin tyytyväinen (olen tehnyt aivan liian vähä leukoja viime aikoina)

Lopputulokseksi sain siis 23 toista (askelkyykyt oli 5 toistoa/7.5 metriä)
Wodin jälkeen hauikseni oli niin kipeät että oikeen pelotti, tuli tehtyä noin 12 aivan maksimitehoilla tehtyä c2b yritystä josta siis vain 5 onnistunutta.
Soutulaitteella 5km loppuverrat ja vielä 600m uiden, teki sen että mikään lihas ei seuraavana aamuna ollut kipeä.
Torstai/perjantai välisenä yönä kerrotaan mitä 16.2 wodi sisältää, jännittää.

Sijoitukseni on yhden lajin jälkeen:
Crossfit SixtyFive100: 13/13
Suomen: 395
Euroopan:19194
Mailman:126092

Tavoite voisi olla, nousta mailman listalla top 80000 joukkoon :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti