keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Mahdollisimman nopea ja vahva

Lopetettuani triathlonkauden olen keskittynyt punttien nosteluun ja välttänyt kaikkea airoobista liikuntaa niin paljo kun oon vaan pystynyt.

Tällä hetkellä olen voimailia/crossfittari ja tavoitteeni on olla mahdollisimman nopea ja vahva.

Tulen kirjoittamaan kaikki treenini ylös tänne.

Viimeisen kuukauden ajan olen treenannut noin 6-8h punttia/viikko + 2h airoobista + 2h telinevoimistelua, joten treenimäärät on ajallisesti aika samoilla tunneilla kuin ennen, ero on että pidän 2 totaalista lepopäivää/viikko.

Outlaw way hoitaa tällä hetkellä
ohjelmoinnin, yritän olla lisäämättä muuta treeniä, paitsi maanantain telinevoimistelut ja jokunen fillarilenkki tai muu treeni mitä nyt satun haluta tehdä.

Tänään on lepo päivä :(

Olen kuukaudessa onnistunut kasvattamaan 7 kiloa lihaksia(lue läskiä).

Diettiini ei kuulu viljatuotteet eikä tietenkään alkoholi(absoluttisti jo 5-7 vuotta). Koska yritän tulla mahdollisemman voimakkaaksi niin syön tosi paljon, mutta mahdollisimman puhtaasti/terveellisesti.


2 kommenttia:

  1. Tack, Eva kul att nån gillar att läsa, lycka till i Joroinen synd att ja int kan komma dit iår.

    VastaaPoista