perjantai 22. maaliskuuta 2013

Laihdutuskuurin loppusuora

Olen ollut laihdutuskuurilla nyt pian 5 viikkoa, eilen oli ensimmäinen päivä kun fuskasin ja olin jo aivan varma että nyt loppui laihduttaminen, tässä syyt.

1. Coopperin loppusimahtaminen, ei voi olla syy siinä että olen vaan huonossa kunnossa, pakko olla se että olen miinus kaloreilla  :)

2. Paino on tippunut 105 kilosta 95 kiloon eli tavoitteeseen olen päässyt

3. Mixeristäni irtosi moottori osa töissä ja pöydälle valui 250g rahkaa+200g mustaherukoita + 5 desiä vettä, ja täten mulla ei ollut syötävää






4. Päätettyäni lopettaa kuuri siihen, lähdin subwaylle hakemaan klubi tuplalihalla mutta ilman kastiketta ja juustoa ja tietty iso cokis zero


5. Tänään aamupunnituksen jälkeen, päätin kuitenkin kiltisti palata laihdutuskuurille vielä viimeiseksi viikoksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti